• by: 26 januari 2021
  • January 26th, 2021
  • Category: Zomerdansstage

Zomerdansstage 2021

Het zijn bizarre tijden. Maar toch tellen we al af naar de jaarlijkse zomerdansstage van de Aarschotse Balletschool! En dit jaar organiseren we niet 1, maar 2 zomerdansstages! De stages bieden een waaier aan dansstijlen voor zowel meisjes als jongens, van elk niveau en elke leeftijd.

26 januari 2021

Zomerdansstages 2021

INSCHRIJVEN VANAF 21 JANUARI!

DANSSTIJLEN
Klassiek ballet, jazz dance, modern jazz, latin jazz, musical & hedendaagse dans

PERIODE
Van maandag 19 tot en met zaterdag 23 juli 2021 (geen les op woensdag 21 juli wegens sluiting sporthal!)
En/Of
Van maandag 9 tot en met vrijdag 13 augustus 2021

Iedere dag van 9u tot 16u
Opvang van 8u30 tot 16u30

Let op: we organiseren dit jaar zowel in juli als in augustus een stage, duid jouw voorkeur dus zeker aan in het inschrijvingsformulier.

LOCATIE
Sporthal Demervallei
Demervallei 8

LUNCH
Je kan kiezen voor een warme lunch en water of je kan je eigen lunch meebrengen en opeten in de cafetaria, mits aankoop van een drankje.

PRIJS
Dansstage: € 135