• by: 29 augustus 2020
  • August 17th, 2020
  • Category:

Auditie ABcie

Na het succes van vorig jaar hebben wij besloten om verder te gaan met ons wedstrijdteam!

29 augustus 2020

Auditie ABcie

Maar wedstrijdteam is eigenlijk een verkeerde term, want het team doet zoveel meer dan dat. De dansers krijgen een allround opleiding met lessen van enkele befaamde docenten zoals Laurent Flament, Jasmin van Aken, Ellen Houck, Tommy Gryson, Keanu Sinnaeve, Alejandra Garcia Neyla, Anneke Geysens, Jeremy Lepine, Wilfried Jacobs,... en nog velen meer!

Onze dansers krijgen make-up les, voedingsadvies, blessurepreventieles,... Alles om zich om te scholen tot de beste en meest gezonde dansers! Daarnaast krijgen ze ook een nieuwe outfit.

Wie komt in aanmerking voor het team?

Dansers die minimum 5u per week dansen (Klassiek Ballet, Jazz, Modern Jazz, Hedendaagse Dans) en +12 jaar zijn.

Wanneer kan je auditie doen?

De auditie vindt plaats op zaterdag 29 augustus van 10 tot 13u en bestaat uit 3 delen:
1. Klassiek Ballet
2. Modern Jazz
3. Eigen choreo van 1 min (muziek op telefoon, iPod of USB stick meebrengen!)

De auditie wordt beoordeeld door een externe jury.

Wil jij deelnemen aan de auditie? Gelieve een mail te sturen naar info(at)aarschotseballetschool.be
Aarschotse balletschool auditie ABcie