• by: 1 november 2020
  • November 1st, 2020
  • Category: Coronamaatregelen

Tijdelijke schorsing van de lessen!

Naar aanleiding van de meest recente ontwikkelingen rondom het coronavirus, zien wij ons gedwongen om de lessen te schorsen met onmiddellijke ingang.

1 november 2020

Tijdelijke schorsing van de lessen!

Beste dansers en ouders,

De meest recente beslissingen van onze regering, inzake de gedeeltelijke lockdown, dwingen de school opnieuw haar activiteiten volledig te staken. Zoals eerder werd gecommuniceerd zal er deze keer geen online aanbod zijn. De lessen starten uiteraard weer fysiek op van zodra we daar de toestemming voor krijgen.

Houd zeker onze website in de gaten, hierop publiceren wij steeds asap alle info omtrent lessen, wijzigingen,...

Voor meer info omtrent de maatregelen in de stad Aarschot verwijzen wij graag naar hun website: https://www.aarschot.be/corona-maatregelen

Alvast bedankt voor het begrip en stay healthy!

- Het ganse Aarschotse Balletschool team